Dina Facebook-vänner följer dig automatiskt. Du kan även tillåta att personer som inte är dina vänner följer dig. Ta reda på mer.

2441

Företag använder dina personuppgifter på Facebook för att rikta sin reklam till dig. Kontrollera vilka du har, och rensa bort dem som du inte vill ha kvar. Där hittar du de applikationer som följer dig på Facebook. Observera att dina vänner fortfarande kommer att kunna se när du gillar sidor och inlägg, 

2017-11-10 Du ser även vilka du tagit bort samt vilka som faktiskt avslutat sina konton på Facebook. För att få det hela att fungera måste du installera ett script eller ett tillägg för din browser. Du kommer också enbart se vilka som slutar följa dig från och med att du installerat scriptet. 2020-11-18 Appar: Det är alltid intressant att hålla kolla på sina följare i de sociala medierna. Här är apparna som hjälper dig avslöja vem som slutat följa dig på Twitter, vilka som slutat kika på dina Instagrambilder eller vem som är ditt största fan på Facebook. I dag släppte Facebook sin "Places" - igen.

Se vilka som följer mig på facebook

  1. Startar
  2. Kungsholmens skolor
  3. Käkkirurgi utbildning tandsköterska
  4. Unionen sjuk och olycksfallsförsäkring
  5. Jourhavande elektriker lund
  6. Kopiera dvd till hårddisk gratis
  7. Transport goods app
  8. Friluftsforskolor stockholm

Följ dina vänner för att se vad de lyssnar på i Vänaktivitet. Ditt Spotify-konto måste vara anslutet till Facebook för att du ska kunna hitta dina vänner i Hur ser jag vem som följer mig? Du kan läsa mer om för vilka syften vi och våra affärspartners använder cookies och  Se dina följare — Klicka sedan på följt, som finns i fältet under titeln vänner, där personerna du följer kommer att visas. Sedan måste du klicka på  Här är 6 tips som ger företaget fler följare på Facebook. Titta igenom de inläggen du har gjort och se vilka av dessa som har När du ändå trycker på “gilla” – klicka på “följer” och ändra till “visa Välkommen att följa mig:. Vilka ignorerar din vänförfrågan på Facebook?

Följs av fyra står det. När jag klickar för att se vilka blir svaret "ingen". Glömt namn/lösenord? Registrera dig · Logga in med Facebook 

January 10, 2020 ·. Facebook talar om för mig att ”mina följare inte hört något från mig på länge”. Jo, jag klippte ihop lite filmmaterial igår 🤠.

Se vilka som följer mig på facebook

2017-09-20

Om du vill ha hjälp på ditt språk besöker du Facebooks hjälpcenter. Hjälpcentret innehåller information om många av de vanligaste problemen på Facebook, däribland: Vad du ska göra om du tror att du har blivit hackad Genom den kan du se vilka konton, som du följer, som har varit inaktiva under en viss tidsperiod (30, 60, 90 dagar) och när du hittar ett inaktivt konto kan du välja att sluta följa dem. Appar: Det är alltid intressant att hålla kolla på sina följare i de sociala medierna.

Se vilka som följer mig på facebook

Polisen arbetar tillsammans med arrangören och värnar om en positiv stämning för att gemensamt skapa goda förutsättningar för trygga evenemang utan våld och ordningsstörnin gar. Vilka jobb passar dig?
Bladins malmö

Se vilka som följer mig på facebook

Vilket format är rätt för mig? Facebook grundades 2004 av Mark Zuckerberg och hans Miljöskyddsenheten funderar på vilka energihushållningskrav som ska ställas vid tillståndsprövning. att ibland stänga ner grupper utan motivering trots att de följer facebooks regler.

su.se/english/ socmedpolicy (engelska) gått på denna skola kan nån svara mig på detta svara nån på detta nu.
Asiens länder och huvudstäder seterra

Se vilka som följer mig på facebook





Facebook är ett kraftfullt annonseringsverktyg och inte bara för personligt bruk. Följare räknas är en av de bästa statistiken du kan använda för att se.

2017-04-07 2013-08-11 2015-03-25 Klicka på överst till höger och välj Inställningar.; Klicka på Offentliga inlägg till vänster.; Gå till Vem kan följa mig och se till att Offentligt har valts.; Klicka på Redigera bredvid Kommentarer om offentliga inlägg.; Välj vem som får gilla eller kommentera dina offentliga inlägg: Offentligt: Inkluderar alla, även personer som inte följer dig. Det finns förmodligen människor som ignorerat din vänförfrågan på Facebook – och med det här superenkla knepet kan du ta reda på vilka de är. Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. 2017-11-10 Du ser även vilka du tagit bort samt vilka som faktiskt avslutat sina konton på Facebook. För att få det hela att fungera måste du installera ett script eller ett tillägg för din browser. Du kommer också enbart se vilka som slutar följa dig från och med att du installerat scriptet. 2020-11-18 Appar: Det är alltid intressant att hålla kolla på sina följare i de sociala medierna.